Hip March kit

22 May 2011

Each time I get a new kit I say it's my favourite. So yet again, I believe the March kit is my favourite up to now (might change in the near future lol ;) ) Kimberly always puts stunning kits together. 
This month I made 5 layouts, a mini, invitations and menus (and I have still got scraps leftover). Over the week I'll be posting my different creations. Today 2 layouts.
Chaque fois que je reçois le kit de Hip2Bsquare, je dis que c'est mon préféré. Mais je le dis chaque mois! Kimberly fait vraiment des kits magnifiques. Ce mois-ci j'ai fait 5 pages, un mini, des invitations et des menus. Aujourd'hui je vous montre deux pages:




8 comments :

steph said...

tes pages sont superbes!!! et gros coup de coeur pour les couleurs pétillantes de la 2ème!!!bzou

scrapfatima said...

de bien jolie page
j'aime beaucoup la photo de la premiere page

mon coup de coeur pour la seconde avec toutes ces petites photos
bizzzzzzzzzz

dridrine said...

Encore deux belles pages
bravo

Pauline Dehouck said...

Vraiment magnifique !! J'aime beaucoup !!!
Lalaith

Lulu Berlue said...

Hooooo magnifique Lilith !!! Gros coup de coeur pour la deuxième avec la bandelette fanion collée en volume ! Vraiment extra !
Bzzz,
Lulu

Pam said...

Beautiful pages! I love the colors in the bottom one, as well as the sweet sweet pictures!

Grenouillette said...

Oh lala j'avais loupé ces dernières pages! mazette t'es la meilleure!!

Deana said...

Darling pages, Lilith! I especially love the pops of color on the Close Love page. So cute!

Theme by: Pish and Posh Designs