And to finish it all

28 May 2011

June is just around the corner and tomorrow I'm off to the CS Avenue CROP. Here are my latest Hip2Bsquare layouts made with the March kit. This week I got the April kit and it is to die for. LOVE the lot and I have already started scrapping.
Pour terminer ce mois de mai mes dernières pages faites avec le kit de mars de Hip2Bsquare. J'ai reçu celui de avril et il est magnifique. Demain c'est le crop de CS Avenue. J'ai hâte d'y être et de voir toutes les scropines du forum. Vive le scrap! 




These two layouts were made for game Carré VIIIP on CS AVenue. So much fun!
Voici deux pages faites pour le jeu Carré VIIIP sur le forum CS Avenue. TROP CHOUETTE ce jeu et déjà terminé! 

Have a great Sunday.

4 comments :

maryse said...

Bravo! je suis sous le charme de tes pages, une fois de plus, les 2 premières me séduisent particulièrement!

scrapfatima said...

super tes pages
j'ai un gros coup de coeur pour la premiere
j'esqpere que tu t'amusera bien a la crop
bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Unknown said...

ooo i love the layouts that you created with the kit, fabulous!!!
have tons of fun at your crop! :)

Melanie said...

Hope you had fun at your crop!

You are such an artist! I love all of your details and the colors you put together :0

Theme by: Pish and Posh Designs