Several pages to show

11 November 2008

I have been pretty busy these last few days but I have managed to scrap quite a bit. This first page was made with bits and pieces that I had lying about. The photograph was taken over a year ago. Robin was still a tiny baby. The second page with its lively colours has different photographs of Robin but they were taken this summer. You can see how he has grown. Then a page with an autumn theme. This one was made yesterday at a scrap session at Chawette's house. I had a great time. And last but not least a page made for the US sketch challenge at INSTANT SCRAP. ENJOY!
Oh I nearly forget, I also managed to make a card for my best friend who will be celebrating her birthday on Thursday. Happy Birthday Ineke.
Alors je commence car il y a pas mal de pages aujourd'hui.
La première en format A4 avec une photo de Robin bébé. La deuxième (encore Robin) est une page pleine de couleurs. Numéro 3 une page faite à un atélier de chawette (trop fun). Number 4: ma page pour le sketch US de Instant scrap et pour terminer une carte pour ma meilleure amie. Voilà. C'est tout!!!

4 comments :

Anonymous said...

Encore plus belles en vrai...
biz

celia said...

Je pense t'avoir laissé un com sur le forum l'IS mais ta page n° 2: je fonds ... elle est vraiment magnifique et n'a rien a envié aux pages proposées dans des ateliers

Praline said...

Oh la la !!!
Tu n'a pas arrêter de scrapper !!!
Il ne faut pas que je parte trop souvent en vacances car je vais être déapassée par ta rapidité !!!
Quelle belle production !!!
Ces pages sont très sympas !!!

SYLVIE said...

quelle belle galerie!!!!

Theme by: Pish and Posh Designs