Cocktail anyone?

7 May 2010

On the forum CS Avenue Tweety gave us a great challenge. MAke a layout using elements from 3 other ones. Not an easy task but I did manage to make a page, but it seems a little too simple. I don't want to add anything as I am afraid of ruining it. What do you think?
Superbe défi sur le forum CS Avenue. Une page cocktail. Il fallait utiliser des éléments des trois pages proposées et faire une autre. Voici ma page. Un peu trop simple à mon gout mais je l'aime bien quand-même. 
The three layouts:
Layout by Malilou

                                                                     Layout by Céline


Layout by créanalys
and mine:


Last but not least a layout made for CHACUN SON TOUR (everyone has a turn) on the forum CS Avenue. One person lifts a page and sends it to another who lifts the new layout and so one. 
Pour terminer, ma page pour CHACUN SON TOUR du mois d'avril sur CS Avenue.

4 comments :

Anonymous said...

voici deux très jolies pages! La première est toute simple en effet, mais très réussie! et quel sourire! :-) Audrey

dridrine said...

Magnifique!
biz et bon we

isabelle said...

ah oui mais non... pas trop simple.. très très belle!!!!!

sophie said...

elle est toute simple mais j'aime beaucoup la 1ère !

Theme by: Pish and Posh Designs