Scrapbooknook Vitual crop 2

25 August 2011

Well, I haven't shown everything from last weekend's crop. I really had a ball and love everything I made, which is unusual as I am my WORST critic. Tomorrow will be dedicated to ColorcombosGalore and their next inspiration board. It's a stunning one and I love my layout. 
Je n'ai pas encore tout montrer de la crop en ligne du weekend dernier. J'ai adoré et j'aime ce que j'ai fait ce qui est rare car je suis très dur avec moi-même. Demain sera consacré à ColorCombosGalore avec le nouveau combo et challenge qui est splendide!






9 comments :

sabibine007 said...

tes réas sont super belles! j'adore la 1ère page, une pure merveille!
bises

Heather Innusa said...

What pretty projects!!!

Unknown said...

Rhooo, j'avais vu tout ça dans la galerie, c'est très beau !

sandi said...

Love your awesome creations! So neat...so you!

Pauline Dehouck said...

Tout est magnifique ! J'adore !

emma_scrap said...

Que de belles réas ! J'adore tes cartes !!

Pam said...

You so rocked this crop!! I really love everything you created!!

steph said...

tes réas sont superbes lilith!!! un pur régal pour les yeux!!!bzou

Cindy S. said...

OMGosh! Your LOs are so perfect they almost look digi! Love all your projects!

Theme by: Pish and Posh Designs