Cloth cushion mini album

3 October 2010

I have been quite busy lately especially planning Elouan's Christening but as that was last weekend I can finally get scrapping again. I made this mini album just for the fun of getting my sewing machine out. I made a cloth cover and filled one of the sides with cushion stuffing. Again the mini is very clean and simple but I really love scrapping like this at the moment. I used Bazill basics Kraft paper (love this) and patterned papers from Kési'art. Instead of using my stamps I used Karenika's png overlays as well as some others but I'll have to go look and see who made them. TFL

Après des semaines très chargées car il fallait préparé le bâpteme de Elouan j'ai enfin de nouveau le temps pour scrapper. Voici un mini en tissu avec un effet cousin. Pour le mini j'ai utilisé du Bazzill Kraft et des Kési'art et j'ai imprimé des png "overlays"  de Karenika et encore .... j'ai oublié. Merci pour vos gentils mots qui embellissent ma journée.
And for more pictures ....
Have a lovely week.
Une bonne semaine à tous.

10 comments :

Granny said...

Tout simplement superbe, j'adore, il est vraiment magnifique... beaucoup de talent, bonne fin de dimanche et bisette tout plein

Anonymous said...

Superbe ton mini Lilith, j'adore!!!!
Bizouilles

valto said...

Très réussi ce mini. Bravo!

Deana said...

What a beautiful book, Lilith! Love the soft neutral colors & patterns... :-)

Ludivine said...

wouawwwww quel travail en plus j adore ce cote tres classe
le rendu est superbe
bisous scrapludi

Anonymous said...

super beau ce mini!! bises Audrey

scrapagogo said...

Très joli mini, du gris que je n'utilise que très peu et qui est pourtant très classe !!!

Mimi said...

Très très beau, très très classe!

maryse said...

Superbe!

J'aime beaucoup l'allure "coussin" de la couverture!

Lulu Berlue said...

Hoooo my god !!!! Magnifique ce mini !!!! Superbe ta couverture !!!!
Bzzz,
Lulu

Theme by: Pish and Posh Designs